Podcast-urile sunt viitorul advertisingului

Next big thing in advertising: podcast-urile.

În 2017, s-au cheltuit cam 220 mil $ pentru publicitatea din podcast-uri. Și nu degeaba. Apple a făcut publice statistici despre obiceiurile de ascultare și sunt indicii clare că ascultătorii de podcast-uri sunt visul oricărui advertiser: ascultă în medie 90% dintr-un episod de podcast și aproape niciodată nu dau skip peste reclame. Nu prea are rost să te apuci să scoți telefonul din buzunar și să te chinui să derulezi pentru 30 de secunde de reclamă.

Partea bună e că ratele astea mari de engagement înseamnă și că, cel mai probabil, un nou val de advertiseri va intra în lumea netestată până acum a podcasturilor și n-o să mai știm pe de rost reclamele la Squarspace, Zip Recruiter sau Great Courses Plus.

Oricum, pentru cine nu crede că reclamele pot să fie entertaining, să-l asculte pe Bill Burr vorbind despre MeUndies, firmă de făcut lenjerie intimă. Podcastul curge lin fiindcă nici nu ți-ai da seama că intră la reclame dacă Billy Boy n-ar anunța înainte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *